Villkor
Läs igenom dessa villkor innan du beställer.
1 § Leads
Vi garanterar kvaliteten på leadsen. Du kan reklamera leadset till info@leadstore.se på grund av följande anledningar:
* Ej fungerande telefonnummer. Leadet måste ha ett svenskt telefonnummer.
* Ej anträffbar, du måste ha försökt under olika tider under flera dagar.
* Ej myndig.
* I undantagsfall andra uppenbara felaktigheter, vi bedömmer om det godkänns.
Reklamationer ska komma oss tillhanda som snabbt som möjligt. Om leadset inte går att få tag på är det lämpligt att försöka i 1 vecka. Reklamationen ska vara oss tillhanda senast 12 dagar efter att det har skickats ut. En anledning till varför leadset reklameras ska bifogas. Vi kontrollerar att anledningen stämmer, missbruk beivras.
2 § Ålder
Alla personer är myndiga. Ej myndiga personer sorteras bort från systemet.
3 § Leverans
Leadsen levereras med marknadshastighet. Vi eftersträvar dock att leverera 1 lead per dag för Medium och Large kunder och 3 leads per vecka för Small kunder.
Önskas annan hastighet skicka då ett e-mail till oss och ange önskad leveranshastighet. Det är dock ingen garanti att denna leveranshastighet efterlevs. Vi levererar till din e-post adress som du uppger vid beställningen. Du ansvarar för att din mail fungerar.
4 § Betalning
Betalningen sker mot faktura via "fakturera mig" tjänsten som tillhandahålls av Klarna. Betalningsvillkor 14 dagar. Vid försenad betalning utgår påminnelseavgift med det belopp som är tillåtet enligt lag f.n. 50 kr samt dröjsmålsränta med 2% per månad + gällande referensränta. Förenklad kreditprövning utan kännedomskopia sker och leverans sker endast till folkbokförd adress.
5 § Annonser
Vi annonserar i Sverige på Internet.
6 § Omyndig
Du måste vara myndig för att göra en beställning.
7 § Person- och dataskydd.
Vi sparar dina kontaktuppgifter men lämnar inte dessa vidare till tredje part.
8 § Moms
Priserna anges exklusive moms.